Brak produktów
Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego, będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyn. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.
1.Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy?
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Oświadczenie możesz złożyć na kilka sposobów:
Jeżeli zdecydujesz się na złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2.Zwrot towaru
Jak dokonać zwrotu towaru:
3.Zwrot środków
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.
Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie (jednocześnie możesz wyrazić zgodę na inną formę dokonania zwrotu). W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
© 2012-2017 GRUPA SILESIA ErgoPoint.pl, ComfortPoint.pl, 4kidsPoint.pl. All Rights Reserved.