Bezpieczeństwo transakcji oraz dostaw jest dla nas priorytetem. Dlatego też podjęliśmy szereg kroków, by otrzymywać je na najwyższym poziomie.

1.Wiarygodność naszej firmy

  • Sklep internetowy ErgoSafe.pl (działający pod adresem www.ErgoSafe.pl)prowadzony jest przez: GRUPA SILESIA Aleksandra Bałon, z siedzibą w Ustroniu (kod pocztowy 43-450), ul. Brody 79, posiadającą NIP 5482585928, REGON 242993315. Podmiot wpisany do rejestru prowadzonego przez Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (możesz to sprawdzić klikając na ten link i wpisując w wyznaczonym miejscu nasz nr NIP i zatwierdzając wybór).

2.Zwroty

  • Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 30 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumentów) poza kosztami odesłania towaru.

3.Bezpieczeństwo informacji

  • Bezpieczeństwo przesyłania informacji, które podajesz w naszym sklepie (np. dane osobowe, miejsce dostawy itd.) jest dla nas priorytetem. Dlatego wprowadziliśmy certyfikat SSL - dzięki niemu przepływ informacji między Klientem a serwerem odbywa się w sposób tajny – nikt poza uprawnionymi osobami nie ma do nich dostępu. Przesyłanie danych jest bezpieczne i profesjonalnie chronione. Certyfikat jest objęty gwarancją na 10 000 dolarów.

4.Błyskawiczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta

W naszym sklepieh ErgoSafe.pl priorytetem jest zapewnienie Klientowi doskonałego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Dzięki temu błyskawicznie możemy doradzić, pomóc, czy też rozwiązać ewentualne problemy. Kontakt jest możliwy poprzez:

  • telefon: (+48)327206996
  • e-mail: [email protected]
  • konsultanta on-line, który umożliwia rozmowę przez czat bezpośrednio z pracownikiem sklepu lub też pozostawienie wiadomości,
  • Skype: infoERGOPOINT
  • adres kontaktowy/reklamacyjny: GRUPA SILESIA A. Bałon, ul. Brody 79, 43-450 Ustroń.

5.Bezpieczne transakcje płatnicze    

 

  • współpracujemy z czołowym systemem płatności elektronicznych w Polsce - Przelewy24. Dzięki temu Klient ma pewność, że transakcja jest należycie zabezpieczona przez profesjonalistów oraz szyfrowana przez certyfikat SSL.

 6.Sklep był wiele razy doskonale oceniony przez Klientów na Allegro.pl, Ceneo.pl, Sklepy24.pl, Opineo.pl, Nokaut.pl.    

 

  • Posiadamy duże grono zadowolonych Klientów w ramach prowadzonej platformy handlowej, której elementem jest sklep ErgoSafe.pl (sklepy ErgoPoint.pl, ComfortPoint.pl, 4kidsPoint.pl, Durable.cieszyn.pl i inne). Prowadzimy również sprzedaż na Allegro, gdzie mamy 100% komentarzy pozytywnych (obecnie ponad 5000 komentarzy i liczba ta szybko rośnie).
  • Przystąpiliśmy do programu "Zaufane Opinie" na portalu Ceneo.pl. Dzięki temu jesteśmy rzetelnie oceniani przez naszych Klientów na podstawie ankiet. Zapoznając się z taką opinią masz pewność, że informacje o sklepie pochodzą od rzeczywistych Klientów.

7.Polityka prywatności/cookies

  • Polityka prywatności/cookies informuje Klienta jakie dane są gromadzone i w jaki sposób je chronić. Jakiekolwiek informacje zebrane na temat użytkownika sklepu są używane w celu realizacji zamówienia, poprawy jakości obsługi Klienta lub też dla celów marketingowych jak np. newsletter (tylko po wyrażeniu przez Klienta dodatkowej zgody).
  • Baza danych jest zgodnie z prawem zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

8.Przewodnik Kupującego i Biuro Obsługi Klienta

  • Przygotowaliśmy dla naszych Klientów Przewodnik Kupującego, który obszernie omawia wszelkie kwestie związane z realizacją zakupów oraz obsługa posprzedażną (reklamacje, zwroty, gwarancje). Można tam znaleźć informacje na najczęściej pojawiające się pytania.
  • Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.