1.Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich DPD/UPS/GLS/DHL/Siódemka/Fedex/K-EX oraz Poczta Polska oraz Paczkomaty Inpost. Klient podczas realizacji zakupów ma możliwość wyboru sposobu przesłania przesyłki (przesyłka kurierska lub przesyłka biznesowa pocztowa).

1.2.Dostawa Towarów (miejsce wydania rzeczy) jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Wysyłka towaru poza teren kraju wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (tel. 32-720-69-96, kom. 575-361-914).

2.Informowanie o przesyłce

  • Zamówienie jest wysyłane na adres podany w formularzu danych osobowych jako adres dostawy. Przy każdym nowym zamówieniu adres ten można modyfikować.
  • O szczegółach doręczenia (godzina i numer nadania) poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej/Poczcie Polskiej.
  • Czas dostawy zamówienia jest podany w opisie produktu i obejmuje czas potrzebny na jej skompletowanie i czas potrzebny kurierowi/Poczcie Polskiej na jej dostarczenie.

3.Koszt dostawy

  • Koszt dostawy jest doliczany do ceny wybranych przez Państwa towarów w koszyku. Suma tych kwot to ostateczna cena do zapłaty za zamówienie. W podsumowaniu koszyka podawany jest domyślnie najniższy koszt dostawy zamówienia (Paczkomaty Inpost), a weryfikacja (zatwierdzenie lub zmiana) tego kosztu następuje po wyborze przez Klienta sposobu dostawy.
  • WYSYŁKA GRATIS Zamówienia w kwocie powyżej 350 zł brutto i opłacone przedpłatą wysyłane są do Klienta na koszt sklepu ErgoPoint.com.pl / ComfortPoint.pl. (nie dotyczy mat pod krzesła i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg).
  • WYSYŁKA GRATIS Zamówienia w kwocie powyżej 200 zł brutto i opłacone przedpłatą wysyłane są do Klienta na koszt sklepu 4kidsPoint.pl. (nie dotyczy mebli i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg).
  • Dla zamówień poniżej wartości uprawniających do wysyłki gratis: dla przesyłek o wadze 0,01 -20 kg koszt wysyłki to 11,00 zł (Poczta Polska przesyłka kurierska) lub 9 zł (Paczkomaty Inpost).
  • Dla przesyłek o wadze 0,01 - 30 kg koszt wysyłki to 12,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 30 - 40 kg koszt wysyłki to 29,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 40 - 50 kg koszt wysyłki to 39,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 50 - 60 kg koszt wysyłki to 49,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 60 - 70 kg koszt wysyłki to 59,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 70 - 80 kg koszt wysyłki to 69,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 80 - 100 kg koszt wysyłki to 89,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Cena przesyłek może się różnić od podanych wyżej w przypadku przesyłek o niestandardowych gabarytach. Cena taka jest podana każdorazowo w opisie produktu.
  • Do cen przesyłki należy doliczyć 4 zł w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem kurier (koszt przesyłki za pobraniem do 30 kg wagi to 16,00 zł) lub 4 zł w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem Pocztą Polską (Poczta Polska przesyłka kurierska pobraniowa to koszt 15,00 zł).
  • Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odbioru osobistego koszt dostawy to 0 zł.

4.Bezpieczeństwo dostaw

  • Wszystkie zamówienia realizowane przez ErgoPoint.pl / ComfortPoint.pl / 4kidsPoint.pl / ErgoSafe.pl są uważnie i starannie pakowane. Wszystkie przesyłki są owijane w folię bąbelkową i folię stretch lub też osobne pudełka z wypełnieniem.
  • Korzystamy z renomowanych firm kurierskich, dzięki temu transport przesyłek jest bezpieczny i szybki. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia ich w czasie dostawy.
  • Prosimy po odebraniu przesyłki od kuriera o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze, ponieważ takie są warunki ubezpieczenia przesyłki. W przypadku uszkodzeń kurier/pracownik Poczty Polskiej ma obowiązek spisania protokołu szkody.
  • Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia (pozrywane folie, duże wgniecenia, zerwane folie, zmoczona tektura itp.), proszę nie podpisywać odbioru paczki i w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeden egzemplarz proszę zostawić dla siebie, a drugi dla kuriera. Następnie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ErgoPoint.com.pl / ComfortPoint.pl / 4kidsPoint.pl / ErgoSafe.pl i poinformowanie o fakcie spisania protokołu szkody.

5.Zwroty i reklamacje

  • Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 30 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów podanych w art. 33 i 34 ustawy o prawach konsumentów z 30.05.2014r.). Sklep nie ponosi kosztu odesłania towaru.
  • Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Reklamacje realizujemy w prosty i szybki sposób.